Kırsal Kalkınma Destekleri Kapsamında Ekonomik-Altyapı Yatırımlarının Desteklenmesi Programı 2023-2024 Başvuru Döneminde yapılan başvuruların İdari Uygunluk açısından değerlendirilmesi sonucunda 25 (Yirmi beş) projede en fazla 5 (beş) adet hatalı belge veya dokümanı olduğu tespit edilen başvurularla ilgili;
Hatalı belge ve/veya dokümanı olan başvurulara ait “Başvuruların İdari Uygunluk Kontrol Listesi’nde yer alan belge veya dokümanların en fazla 5’inin hatalı olması durumunda hatalı belge ve/veya dokümanın düzeltilmesine izin verilir. Hatalı belge ve/veya doküman içeren başvurular, son başvuru tarihini takip eden 15’inci (On beşinci) günün sonunda İl Müdürlüğümüz ilan panosunda ve internet sayfasında ilan edilir. 14 Nisan-19 Nisan 2024 Başvuru sahipleri bu ilanın yapıldığı günden itibaren 5 (beş) gün içinde veri giriş sisteminde yer alan hatalı belge ve/veya doküman tamamlama bölümünden doğru belge ve/veya dokümanlarını sisteme yüklerler. Hatalı belge ve/veya doküman içeren başvuruların ilanının yapıldığı günden başlayan 5 inci (beşinci) günün sonunda sistem evrak eklemeye kapatılır ve bu tarihten sonra evrak kabul edilmez.
Eklenen belge ve/veya doküman son başvuru tarihinden sonraki bir tarihi içeremez. (29 Mart 2024)
Başvurulara ait hatalı belge/dokümanlar 14 Nisan-19 Nisan 2024 tarihleri arasında veri giriş siteminden (Hibe Başvuru Girişi (tarim.gov.tr) online açılacak olup Başvuru Sahiplerinin hatalı belge/dokümanlarını tamamlamaları gerekmektedir.
Belgelerin elden teslimi kabul edilmeyecek olup hatalı belge/dokümanlarını sisteme yüklemeyenlerin başvuruları reddedilecektir.
Hatalı belge/dokümanı olan Başvuru Sahipleri listesine
LİNKTEN ulaşabilirsiniz
Ayrıntılı bilgi, teknik destek, dilek, şikayet, talep ve görüşleriniz için İl/İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ile irtibata geçebilirsiniz.