Kırsal Kalkınma Destekleri Kapsamında Kırsal Ekonomik Yatırımlarının Desteklenmesi Programı 2021-2022 Başvuru Döneminde (14.2 Etap) Yapılan Başvuruların İdari Uygunluk Açısından Değerlendirilmesi sonucunda 31 (Otuz bir) projede en fazla 5 (beş) adet eksik belgesi olduğu tespit edilen başvurularla ilgili;
Eksik belge ve/veya dokümanlar, İl Müdürlüğümüz ilan panosunda ve internet sayfasında 5 (beş) iş günü süre ile 21 Şubat – 25 Şubat 2022 tarihleri arasında ilanda kalacak olup bu süreyi takiben 5 (beş) iş günü içinde başvuru sahipleri, veri giriş sistemi üzerindeki eksik evrak tamamlama bölümünden eksik belge ve/veya dokümanlarını sisteme yükleyerek tamamlayabileceklerdir. İlk başvuruda yüklenen hiçbir belge ve/veya dokümanda eksik tamamlama hariç düzeltme ve/veya değiştirme yapılamaz. Tamamlanan belge ve/veya doküman son başvuru tarihinden sonraki bir tarihi içeremez ancak başvuru sahibinin söz konusu belgeyi almak için ilgili kuruma başvuru süresi bitmeden başvurmuş olması halinde, son başvuru tarihinden sonraki tarihi içeren belgeler de kabul edilir. (11.02.2022 son tarihli olacak) Eksik belgelerin ilan edilmesini takip eden 5 (beş) iş günü sonunda sistem evrak eklemeye kapatılacak ve bu tarihten sonra evrak kabul edilmeyecektir.
Başvurulara ait eksik evraklar 28 Şubat - 04 Mart 2022 tarihleri arasında veri giriş siteminden (Hibe Başvuru Girişi (tarim.gov.tr) online açılacak olup Başvuru Sahiplerinin eksik belgelerini tamamlamaları gerekmektedir.
Belgelerin elden teslimi kabul edilmeyecek olup eksik belgelerini sisteme yüklemeyenlerin başvuruları reddedilecektir.
Eksik evrakları olan Başvuru Sahipleri listesine LİNKTEN ulaşabilirsiniz.